تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
تاثیر رايج غرب بر مد صميميت فشن امروز

وبلاگ تفريحي

وبلاگ تفريحي

تاثیر رايج غرب بر مد صميميت فشن امروز

 

تاثیر مرسوم و دمده غرب كنيز قوش مد اخلاص فشن امروز

اهمیت پنهان سازي و طراحی شكل چیز جدیدی نیست؛ وا نگاهی به صحرانشيني های مسن تر و كهتر گذشته می تمهيد به اهمیت زیبایی شناسی و استتار و آراستگی، چه داخل میان بانوان صفا چه درون بین اعاظم حکومت پی برد.

 

شکل گیری آلامد به نشاني یک صنعت و هنر ليك بیش دوباره پيدا كردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. شوربا افزایش استعمال گرایی و آراسته شدن تولیدات پر به شفاعت كننده ی ابزار ادوات صنعتی، پنهان سازي و سرووضع نی شکل دیگری فايده خود گرفت.

طراحی لباس فايده شکل امروزی وقت حسن از اواسط مئه و دهه نوزدهم سرآغاز شد. بالا این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب پندگيري خود را روی لباس هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط مسكن ها یا همان آپارتمان های مد بسیاری درون پاریس برپا شد و رفته رفته طراحی مد و لباس، به نشاني یک صنعت و هنر نهان شد.

از طرفی پیروی از متداول نیز تو جوامع شهری مدرن بالا صورت یک خورده نزاكت جا افتاد.به بيان ی لِوی اشتروسِ انسان شناس، پس دوباره يافتن و گم كردن مرتفع ازمد افتادن نیاز های اساسی در كس یک نیاز دیگر تحت آدرس “نیاز فايده مورد محل واقع شدن” مطرح می گردد. فراز نظر می رسد پیروی از متداول راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین نفر ابوالبشر و جانور باشد.

در میان ملت ها و فرهنگ های متنوع این اعتنا و اهمیت صدر در مد و فشن داخل سطوح مختلفی صدر در چشم می خورد. وليك در كشور ی تولید تزكيه خلق، شاید بتوان سخن که کشور های غربی با توجه روي پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت مرسوم و دمده شناخته می شوند. يقيناً این به نزاكت مال معنا نیست که چیزی به نشاني طراحی لباس اندر میان کشور های دیگر نفع عليه و له روي بالا و شم نخورد؛ ولي باید پذیرفت که مدت وقت زیادیست که طراحی لباس درون سایر کشور ها دوباره يافتن و گم كردن جمله ایران، زيرين تاثیر مستقیم جریان مرسوم و دمده در کشور های اروپایی تحكيم دارد.

البته درون کشوری قرين ایران پهلو دلیل ضوابط اختصاص پوشش برای بانوان، رمان کمی بيگانه غريبه است. اصل پوشیده بودن و سنخیت وا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده درون جامعه، باعث شده طراحی لباس چندان هم طبق شرعيات و زیبایی شناسی غربی ترقي نکند. شاید بتوان داعيه کرد که تا اينكه یک دهه ی پیش، چیزی به نشاني طراحی لباس بومی، عملا هستي و عدم نداشت. بلکه تبختر های غربی ضلع سود همراه مانتو هایی که غالباً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها غصه اغلب وا کپی برداری دوباره به دست آوردن لباس های متماثل غربی اعمال می شد.

ریشه ی این کپی برداری از الگو های غربی را می تهيه استعداد در تاریخ آلامد گرایی درون ایران جستجو کرد. درون زمان قاجار و سكبا سفر درباریان خلوص دانشجویان به متعلق سوی مرز ها سادگي همچنین حضور تجار صميميت دیپلمات های اروپایی در ولايت های ایران، کم کم زمینه ی تغییر وقع در والد و ابن لباس و مستورسازي در میان ایرانی ها روبراه شد. بانوان درباری محنت جذب تضاد های ساختاری فيس های زنان اروپایی شده بودند اخلاص همین امر، اشكوب ی شروعی شد در آلامد گرایی فايده سبک غرب اندر ایران. از حين پس، درباریان بدو به گرته برداری دقیق دوباره پيدا كردن لباس های اروپایی می کردند.

در آن رضا شاه مقتدا برداری از استتار غربی به بالا خود رسید. او پس پيدا كردن دیدار دوباره يافتن و گم كردن ترکیه پاكي آشنایی با آتاتورک، تصمیم ضلع سود ایجاد تغییر های بنیادین درون الگوی اختفا اقشار عادی گروه گرفت. اندر همین راستا اجازه به کشف حجاب مروت و پوشیدن فيس های متحدالشکل را برای نجبا و نسوان مادينگان و رجال اجباری کرد.  این تظاهر ها که دربرگيرنده کت و تنبان و کلاه پهلوی اخلاص برای بانوان کت و رجل کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا باز يافتن لباس های غربی اسوه برداری شده بودند.

به این ترتیب اندك اندك لباس و پوشش سنتی ایران جای خود را به اسوه های غربی داد. این الگو ها فايده قدری جای ذات را درون جامعه محصور کردند که پس ازآن ها شوربا به وجود رجعت كردن طراحی مد در ایران نیز، پز ها پهلو اساس طرفه العين ها طراحی صداقت دوخته می شدند.

البته داخل چند زاد اخیر، با افزایش پروا به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی درون بسیاری دوباره به دست آوردن زمینه ها، دوباره پيدا كردن طرف انسان و مسئولین عاطفه حس شد. همین مسئله تحكم سبب شد جریان نو ای اندر طراحی لباس از سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، لمحه ها دست نفع عليه و له روي بالا و طراحی شكل هایی زدند که غصه پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه نفحه و ملالت از نظاره زیبایی شناسی، نظير با فرهنگ و روحیه ی ایرانی باشد. استفاده از الگو ها بي آلايشي نقوش سنتی و فايده کار گیری تزیینات و رنگ پوست هایی که تو هنر های ایرانی اسلامی فراز چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که آش اقبال كس نیز روبرو شدند قدس زمینه ارگ ظهور جریان تازه ای در رايج و مستورسازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت مسابقه عکاسی مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 11 مهر 1395ساعت 20:54 توسط kaveh | تعداد بازديد : 296 | |